lørdag 17. november 2012

Julegavetid og en liten overraskelse

Nå har vi kommet så langt at jeg har begynt å tenke alvorlig på julegavelaging. Så klart blir det til at man strikker noen av gavene. Men det krever jo sin forberedelse det som alt annet. I år blir det smågaver, har ikke tid til å lage store ting. Små ting kan være like så anvendelige som store om ikke mer innimellom.

Julekalendertid er det også, og jeg tenkte å strikke litt til dukkene til min datter. Hun kommer nemlig stadig og ber meg strikke klær til de, så da kan jeg jo komme henne i forkant denne gangen. Det blir nok flere antrekk til denne Rubens Barn dukken bl.a. tenker jeg.

Lille Mø som hun heter hos oss og Mose, er blant favorittdukkene hennes. Disse og flere andre av Rubens Barn/Rubens Baby dukkene kan kjøpes hos Vidunderbarn. Disse dukkene er noen skikkelig kule dukker, og jeg er så heldig å kan dele en rabattkode på de med dere. Alle som ønsker kan få 20% rabatt på Rubens Barn/Rubens baby dukkene ved å oppgi rabattkoden SOLAS  ved bestilling hos Vidunderbarn.no, koden er gyldig ut november.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar